úterý 21. března 2017

Inventura

Takže od posledního příspěvku ušito kdeco. To na mě tak občas přijde až horečnatá potřeba vyprodukovat něco hmatatelného, pro potěchu oka i duše. Na jeden příspěvek je to jistě trochu moc fotek najednou, ale šicí stroj je furt můj větší kamarád než počítač a kdo to má vkládat po každém ušití.

Takže na zahřátí tady máme nějaký ten jarní polštářek:




A u oveček ještě zůstaneme:



Následuje kolekce futrálků na mobil. Nadchlo mě řešení, kdy jedna kapsička je na mobil a z druhé strany je samostatná přihrádka na jiné potřebnosti. Já v ní nosím všemožné karty, pár drobných a tak. co je potřeba. Není to můj nápad s těmi dvěma kapsičkami. Zkopírovala jsem výrobek lidu Číny a jestli se k tomu dokopu, tak nafotím a vložím postup. Ať se dobré věci šíří dál. Futrálků je celá hromada v různých vzorech a barvách, všechny najdete na Fleru .



Došlo i na mé oblíbené volné vyšívání na stroji...


A neméně oblíbené razítkování:


Taky se mi líbí nápad zapínání "dokola" z jedné půlky zipu.



A podařilo se i pár nových dřevostaveb...



Jestli Vám něco padlo do oka, tak nakoukněte na Fler, nebo se přijďte podívat na velikonoční jarmark do Pravčic, nebo prostě napište. Budu ráda. Ikdyž nevím, jestli bych neměla psát spíš francouzsky, protože jak se tak dívám, nejvíc čtenářů je tady z Francie. A to mě nepřestává udivovat. Ten internet je mazec.

2 komentáře: