sobota 4. února 2017

Na pláže, pojďme na pláže...

Ne že bych si chtěla nadebíhat tak moc, ale vrátila jsem se na skok k oblíbenému čistému materiálu, což jsou vojenská prostěradla z army shopu. Na konci února jsem pozvána na naši místní rukodělnou výstavu a pár polštářů se hodí. Zjistila jsem, že se od patchworku vzdaluju čím dál víc. Naučila jsem se díky patchworkovým kurzům hodně, ale je to na mě nějak moc divoké. A taky je pro mě nadlidský výkon, rozhodnout se pro ty správné barvy a ladění. Takže z toho vycházejí spíše věci jednodušší a čistější.








Slunce v duši a srdce na dlani :)

2 komentáře:

  1. Veselé a krásné! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Kdysi jsem u jednoho příspěvku vyhlásila, že historicky první komentář na tomto blogu si zaslouží odměnu. Ta taška, ke které to patřilo, už je dávno někde ve světě, ale když mi napíšete do mailu Vaši adresu, s radostí na ni pošlu některé z mých skromných dílek.
      Přeji hezký den:)
      Milada

      Vymazat